PR
Kunde:
Watts
Opgave:
- PR
- Video
- Kampagne
- Strategi
Opgaven
PR-samarbejdet med Watts skal skabe kendskab til deres Homegrid-løsning og sætte en samfundsdagsorden Hvorfor danskerne skal til at have batterier i deres huse, og hvordan intelligent styring af hjemmet kan reducere elregningen og gøre husstande uafhængige af de dyre timer.
Eksekvering
Help udviklede gennem en række workshops med ledelse og medarbejdere en grundfortælling og et message map med differentierende budskaber, som Watts skal være kendte for på det danske marked. Der blev identificeret de arenaer, som gør Watts' løsninger til en samfundsrelevant tendens og løbende udviklet vinkler til pressen. Historier som udkommer i medier som Berlingske, Avisen Danmark, TV2s regioner m.fl.
Resultater
Medieomtaler i bl.a. Berlingske, Avisen Danmark, TV2 Nord, ITWatch, BT (debat, pressemeddelelser, interview og TV-indslag) Medietræning og positionering af nøglemedarbejdere i danske medier