Nichedufte i Københavns Lufthavn
Kunde:
Københavns Lufthavn
Opgave:
- PR
- Kampagne
- Video
- Influencer marketing

Opgaven
Hvordan introducerer man et nyt duftområde – så det ikke bare bliver endnu en hyldemeter, men en oplevelse, man husker og som skaber værdi?
Eksekvering
Sammen med Københavns Lufthavn og Gebr. Heinemann fejrede vi TAX-FREE-butikkens nye område med nichedufte. En lille gruppe gæster blev budt på morgenmad i Bistro Sommelier og en session med duftekspert Linda Landenberg, som præsenterede idéen om en duftgarderobe – dufte valgt med samme bevidsthed som tøj, ud fra bl.a. humør, selvsikkerhed og personlighed. Herefter fik gæsterne en vejledning i at vælge deres duft – og blev udfordret til at tænke anderledes om, hvad en duft egentlig kan være.
Resultater
Sammen med Københavns Lufthavn og Gebr. Heinemann fejrede vi TAX-FREE-butikkens nye område med nichedufte. En lille gruppe gæster blev budt på morgenmad i Bistro Sommelier og en session med duftekspert Linda Landenberg, som præsenterede idéen om en duftgarderobe – dufte valgt med samme bevidsthed som tøj, ud fra bl.a. humør, selvsikkerhed og personlighed. Herefter fik gæsterne en vejledning i at vælge deres duft – og blev udfordret til at tænke anderledes om, hvad en duft egentlig kan være.
xxxxx xxxxx xxxx