1. Om os
  2. Services
  3. Cases
  4. Journal
  5. Karriere
  6. FREM
  7. Kontakt
  8. English

Nichedufte i Københavns Lufthavn

Kunde:

Københavns Lufthavn

Opgave:

  • PR
  • Kampagne
  • Video
  • Influencer marketing

Opgaven

Hvordan introducerer man et nyt duftområde – så det ikke bare bliver endnu en hyldemeter, men en oplevelse, man husker og som skaber værdi?

Eksekvering

Sammen med Københavns Lufthavn og Gebr. Heinemann fejrede vi TAX-FREE-butikkens nye område med nichedufte. En lille gruppe gæster blev budt på morgenmad i Bistro Sommelier og en session med duftekspert Linda Landenberg, som præsenterede idéen om en duftgarderobe – dufte valgt med samme bevidsthed som tøj, ud fra bl.a. humør, selvsikkerhed og personlighed. Herefter fik gæsterne en vejledning i at vælge deres duft – og blev udfordret til at tænke anderledes om, hvad en duft egentlig kan være.

Resultater

Sammen med Københavns Lufthavn og Gebr. Heinemann fejrede vi TAX-FREE-butikkens nye område med nichedufte. En lille gruppe gæster blev budt på morgenmad i Bistro Sommelier og en session med duftekspert Linda Landenberg, som præsenterede idéen om en duftgarderobe – dufte valgt med samme bevidsthed som tøj, ud fra bl.a. humør, selvsikkerhed og personlighed. Herefter fik gæsterne en vejledning i at vælge deres duft – og blev udfordret til at tænke anderledes om, hvad en duft egentlig kan være.

xxxxx xxxxx xxxx